Кошик
5313 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (68) 225-85-03
Інтернет магазин "Marishops" - товари для всієї родини

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення та обмін товару належної якості, відбувається транспортною компанією Нова Пошта й Укр Пошта завдяки покупця, упродовж 14 днів. Для того, щоб зробити повернення або обмін товару, Вам необхідно упродовж 14 днів із моменту отримання товару у відділенні транспортної компанії, зв'язатися з нами за телефонами, зазначеними на сайті. Менеджер інтернет-магазина повідомить Вам дані та координати для відправлення товару назад до нас. У разі, якщо Ви бажаєте обмінити, то після того, як ми вийдемо від Вас товар, упродовж 1-3 днів відправимо в заміну потрібний Вам товар. У разі повернення, то після отримання від Вас товару, упродовж 1-3 днів повертаємо кошти на зазначені Вами реквізити. Товари підлягають обміну та поверненню тільки в тому разі, якщо вони не мають слідів використання, мають належний товарний вигляд, збережені всі бирки та ярлики, у разі наявності — не пошкоджене заводське паковання. Якщо покупець виявить заводський брак або ж покупцеві буде неправильно відправлений не той товар, що вказаний у замовленні, — всі витрати щодо доставляння товару в обидва боки лягають на інтернет-магазин, а також повертається покупцеві вся вартість товара. Всі товари доставляються за умовами та тарифами перевізника. У разі отримання товару обов'язковим є огляд на відділенні перевізника. Якщо в процесі перевірки товару, у присутності представника перевезення, виявлені пошкодження, необхідно скласти акт про пошкодження товару, і повернути такий товар або всю партію товарів, доставлену Покупцем на замовлення, Продавцю. Продавець повторно спрямовує товар належної якості на умовах доставки на замовлення, до якого належить таке повернення (додаткові зміни умов доставки не допускаються). У деяких випадках винятково з попередньою погодою двох сторін. Якщо пошкодження виявлено не в присутності представника перевізника і/або поза пунктом отримання (відд. Перевізника), такий товар не підлягає обміну або поверненню завдяки продавцю. Для товарів із категорії "Срібні прикраси із золотими пластинами" повернення не передбачене для товарів належної якості, згідно з законодавством України

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner